Talentenshow 2024: Jouw talent mag er zijn!

Beste ouders/verzorgers,

Gistermiddag was het dan eindelijk zover! Na weken vól voorpret, mochten we een geweldige talentenshow meemaken. De hele Kuyperschool verplaatste zich naar sporthal De Klamp, waar we in afwachting waren van alle talenten die het podium durfden te beklimmen.

Groep 8 presenteerde met veel enthousiasme de show. We hebben diverse acts voorbij zien komen: trucjes op de mountainbike, diverse soorten zang, dans, een gedicht, spelen op een instrument, moppen en zelfs een letterfeest kwamen voorbij!

En ook meester Walter bleek een bijzonder talent te hebben, hij is namelijk in het bezit van een superneus! Vol bewondering hebben we vaak op onze handen mogen klappen voor alle deelnemers.

Wat hebben we genoten van alle kinderen die het lef hadden om voor een volle zaal op te treden. Want niet alleen keken alle kinderen en de meesters en juffen mee.. ook veel ouders en andere belangstellenden kwamen op bezoek! Heel erg gezellig.

En met een welverdiende pauze tussendoor, waarin er tijd was voor een bekertje limonade met wat lekkers voor de kinderen en koffie of thee met een koekje voor de bezoekers, werd het extra feest. Daarvoor willen we de OC heel erg bedanken. Dit is mogelijk gemaakt door jullie inzet!

Na afloop van de talentenshow kregen alle deelnemers een dikverdiende attentie.

Een groot applaus dus voor alle deelnemers, dank jullie wel! Want zonder jullie hadden we niet kunnen genieten van alle mooie talenten op onze school. We bedanken ook alle aanwezigen in de zaal, wat hebben we er een mooie middag van gemaakt met zijn allen.

Er is een fotomap gemaakt waarin U vele foto’s van de talentenshow kunt terugvinden (‘Talentenshow 2024’). Veel plezier met het bekijken ervan.

Groet en een fijne voorjaarsvakantie toegewenst,

Meester Walter & Juf Helena

AC0288D7BBC543D9BF878CC19FB0F981 AC0288D7BBC543D9BF878CC19FB0F981