Schoolfruit

Beste ouders/ verzorgers,

Aan het begin van dit jaar hebben wij ons ingeschreven voor schoolfruit. Al vrij snel kregen we het bericht dat de levering van het schoolfruit tot nader orde was uitgesteld. Dit kwam omdat de overheid minder subsidie aan de fruitleveranciers verstrekte. Hierdoor konden de fruitleveranciers het fruit niet meer kostendekkend leveren.

Afgelopen vrijdag kregen we eindelijk het bericht dat het eerste schoolfruit geleverd zou worden. Vanaf morgen krijgen de kinderen 20 weken lang, 3 keer per week schoolfruit. Onze fruitdagen worden dinsdag, woensdag en donderdag. U hoeft op deze dagen geen eten voor het 10-uurtje mee te geven.

Op de site van schoolfruit kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief, u ontvangt dan wekelijks een nieuwsbrief met daarin welke groente of fruit geleverd wordt (zie bijgevoegde link). Soms wordt er groente of fruit aangeboden die kinderen misschien niet uit zichzelf zouden kiezen. De kracht van schoolfruit zit in het gezamenlijk proeven/ eten van groente en fruit. We vragen u om op onze fruitdagen geen vervangende groente/ fruit van huis mee te geven.

Voor aanmelden nieuwsbrief: onze leverancier is Otten BV

Met vriendelijke groet,